Tatilde beni feci siktiler


Merhaba ben Aydın’dan Zülal 16 yaşındayım sizlere tatildeki maceramı yazacağım. Tatilde tanıştığım 17 yaşlarında genç bir çocuk vardı, ve Bu öylesine bir arkadaşlık değildi , bir kaç gün sonra bana çıkma teklif etti , ve ret etmem mümkün değildi , çok yakışıklıydı , Teklifini kabul ettim , Fakat otelde olduğum için 10 gün kalacaktım ve bana çıkma teklif ettiği gün 9. günümdü yarın eve dönecektim ve o benden uzak bir yerde yaşıyor bir daha görüşemeyecektik , Çıktığımız ilk akşam beni odasına davet etti , Romantik bir film açtı ve seyrederken dudaklarıma yapıştı , Dudakları çok yumuşaktı , diliyle dudaklarımı ve silimi yalıyordu çok zevk alıyordum , beni yavaşça kucağına oturttu ve üzerimdeki t-serti çıkandı ardık sadece sutyen vardı ve sütünde çıkardı , dudaklarımdan baslar amıma kadar hayrımı yalıyordu sıcacıktı çok zevk alıyordum "ıh ıh" diye mırıldanıyordum ve saçlarını okşuyordum biryandandı kucağında hafifçe git gel yapıyordum , beni yatağa doğru yatırdı ve altımdaki mini eteği çıkardı , altımda kilotlu çorap vardı , kırmızaydı ondan hoşlanmıştı , ve gülümsüyordu , çorabımı yavsıca sıyırdı ,ve amımı yalamaya başladı , çok hızlı yalıyordu , amımı ikice sulanmıştı , artık koca penisini içime almakta sabırsızlanıyordum , üzerindeki gömleği çıkardı , kotunu ve brokerinizde çıkardı , beni sırt üstü yatırdı bacaklarımı omzuna aldı ve amıma koca pensen başını soktu ve gerçekten kalındı , başıyla biraz git gel yaptı , Bir anda tamamını içime soktu çığlık attım , haham diye gülümsedi , o anda delire gibi oh ah diye bağırıyordum zevkten gözleri kapanıyordu ve titriyordu , ancak bunun tek günlük ilişki olduğunu biliyordum yarın eve dönecektim , ve artık zirveye ulaşmıştı , içime sıcak bir şey girdin farkındaydım içime boşalmıştı ve birden üstüme düşülerdi nefes nefese kalmıştı bunu bir daha yapalım diyordu kendi kendine bende neden olmasın diyordum , ertesi sabah uyandığımda valizimi hazırlıyordum , tam çıkarken aklıma bir fikir geldi , otel müdürü ile yatmam karşılığı bana 2 3 gün daha verebileceği , otelin müdürü ile konuşmaya gittim ( altımda kırmızı yeşil bir mini etek , siyah dantelli jartiyer , dantelli sutyen ve kısacık dar bir gömlek giymiştim) otel müdürü Kemal Bey’e teklifmiş sundum beni baştan aşağı süzüyordu , sakalını kaşıyıp "Tamam" dedi ve kaç gün istediniz söyle dedi bende 3 gün dedim o zm. her gün benimle yatarsan dedi bende kabul ettim , kapıyı kitledir , ve beni oracıkta kucağına alarak sırtımı duvara yasladı ve ayakta becerdi , artık 3 gün daha oteldeydim , fakat sevgim otelde yoktu onunda süresi dolmuştu ve eve gitmişti çok kızgındım , ve sinirden otel müdür ile sevişmeye gittim , beni tüm gün becermesini söyledim ve gün istemiyordum çıkıca dedim , kabul etti , hemen bir oda ayarladı ve davet etti , odaya geldiğimde duş alıyordu , duş alırken bencide yanına çağırdı duşa girdim girer girmez dudaklarıma yapıştı her yerimi okşuyor ve yalıyordu 5 parmağını birden amıma soktu sonra küvete yattı ve üstüne çıkmamı söyledi ütüne çıktım ve zıplamaya başladım , çok zevk alıyordu zevkten duvarları yumrukluyordu , benimde ağzımın suları akıyordu daha önce hiç böyle bir sik görmemiştim , kocaman damarları çıkmış ve kapaklındı sanki , at s*kıydı korkmadığım söylenmez , ama bir süre sonra tamamını içime sokmaya çalıştı girmiyordu o kadar büyüktük cm yanıyordu , ama en sonunda tamamını köklemeyi başardı birden bire çığlıklar atmaya başladım içim resmen alev almış gibi yanıyordu , acıdan seci bırakmayı bile düşünmüştüm ama o zaman aldığım zevk tüm bunları devirmişti , ve penisini çıkardı göğüslerime boşaldı. Kaliteli, yakışıklı eli yüzü düzgün çocuklara dayanamıyorum, becerin beniiii.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

2 Responses to “Tatilde beni feci siktiler”

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil