Şeker baldızım artık orospum

Bu yıl iznimi Adana’da eşimle geçirecektik. 2-3 gün geçmişti kayın babam ve validem ve baldızım tarlaya gittiler .eşimde saat sabah 9 gibi yazık yaşlılar yoruluyorlar kavun toplamak için oda yardıma yanlarına gitti akşam beraber gelirim dedi tamam dedim saat 3 gibi kapı çaldı lisede okuyan baldızım geldi içeri girer girmez of kurt gibi açım önüme ne gelirse yemek istiyorum ya dedi o kadar acım dedi bende espri yapayım dedim kızım dedim dolaptakiler yetmezse gel beni de ye dedim aman be enişte dedi açlık işte insan dayanamıyor bende keşke her açlık gıda açlığı gibi olsa dedim neden öyle söyledin dedi bende sen yemeğe hasret kaldın ben de sekse dedim neden ablamla probleminiz var dedim ablan ameliyattan çıktı çıkalı neredeyse 1.5 aydır tık yok dedim o yemek hazırladı beraber yedik 2.inci espriyi patlattım hadi hicran gıdada doyduk ama ben açlığımı ne yapacağım dedim istersen seni boşalta bilirim ama ilişkiye giremem enişte dedi ben kabul ettim aletimi eline aldı çekmeye başladı ve ağzına aldı beni boşalttı seni de rahatlatayım dedim hayır dedi ve bu 3.4 gün aynı şekilde devam etti İstanbul’a dönmemize 1gün kal enişte karşı köyde arkadaşımın ablası evleniyor seninle motosikletle 1 2 saat gidip bir gelebilir miyiz dedi hanıma baktım kırma kızı dedi tamam o zaman gidelim dedim bana yolu tarif et dedim gittiğimiz yol ıssızdı ama o yolu tanıyordum 1 km kadar gittikten sonra kayın pederimin tarlasına vardık bu köy nerede dedim daha çok mu uzak dedim benim çişim geldi bizi tarlada tuvalete gireyim sonra gideriz dedi tarlanın neredeyse ortasına geldik hadi yaptı gidelim dememe kalmadan boynuma asılıp çok safsın be enişte dedi benimkini ağzına alıp yalamaya başladı deliler gibi öpüşmeye başladık şimdi ne olacak dedim sen çuvalın üzerine uzan bakarız dedi ben uzandım sikim demir gibiydi ve hicran sikimin üzerine oturdu daracık alev alev amı yanıyordu ama o gün neden ev müsaitti neden orada yapmadın dedim o zaman adet dönemimdi hiç yapamam demedim şimdi yapamam dedim kızlığını sordum fazla zamanımız yok işimize bakalım dedi o gün baldızımı 2 kez amından 1 kez götünden siktim ve İstanbul’a geldik ama o kadar üzülmüştüm ki senede bir görüşeceğiz diye o bir baldızım evlendi baldızım hicran üniversiteyi kazandı tercihi Marmara üniversitesi ve şimdi bizim evde kalıyor kayın validem tarlada bacağını kırmış şimdi benim hanım hicran gidemez bari ben gideyim de 20 gün kadar onlara bakayım diyor sizce izin verilir mi yerimde olsanız ne yapardınız sikmez miydiniz yani.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

Leave a Reply