Başörtülü sevgilimi fena becerdim

Yazdıklarım tamimiyle gerçektir. Askerden 2008 Eylülünde geldim. Kısa dönemdim gitmeden önce de sevgilimle çok güzel sevişmelerimiz oluyordu. Askerliğin vermiş olduğu azgınlıkla geldim ama ne yazık ki ramazan ayına rast gelmekte idi. Gelince sevgilime dedim ki bize gelir misin diye annemleri ve babamlarda bir yere iftara gitmişlerdi o gün oruç tutmayacağını söyledi tamam dedim ve bize geldi. Kapıdan girer girmez dudaklarından bir öpücükle hoş geldin tatlım dedim bol bol sarıldık daha sonra başörtüsünü çıkarttı üzerindeki kabanı da oturduk aşkım seni çok özledim dedim bende birtanem dedi fena halde azıttım dedim.ve hemen dudaklarına yapıştım ayakta bunun arkasına geçtim sikimi poposuna dayadım bir elim anında bir elim göğüslerinde okşuyordum boynunu yalarken arada da kulaklarını yalıyordum .... deli gibi öpüşmeye başladık altımda kıvranıyordu adeta üstüne çıktım hemen üzerini çıkarttı aşkım böle daha iyi diye sutyeninde çıkarttı .bende soyundum bir külot vardı bende onun eteği kalmıştı bir de ne göreyim altına bir şey giymemiş aşkım bugün senin için böyle giyindim dedi elimi bacaklarının arasına attım okşuyordum fena halde azıtmıştım dudaklarını öpmeye başladım sonra gıdıktan fena halde yalıyordum kulağını emmeye başladım kafamı göğüslerine ittiriyordu ve hemen yalamaya başladım göğüslerini altımda deli gibi oluyordu bir eliyle sikimi kurcalamaya başladı askım sen bunu askerde büyüttün galiba diyordu göğüs uçlarını ısırıyordum off acıyor diyordu sonra eteğinin altına kafamı soktum ve bacaklarını yalamaya başladım çıldırıyordu yatağı sıkıyor hayatım harikasın diyordu. Külotunu yana çektim ve dilimi sulanmış amına değdirmeye başladım. Adeta uçuyordu ayaklarında tekrar başladım yalamaya deli gibi oh askım kudurttun beni senin olmak istiyorum demeye başladı . Hadi canım dedim yalamak istermiş dedim nasıl yapacağım diyordu sonra verim eline okşamaya başladı yalıyordu fena halde delirmiştim sonra bunu tekrar yatırdım yatağa eteğinin altına gene kafamı soktum yalamaya başladım amını ve bacaklarının yanlarını kafamı bastırıyor okşuyordu çok fena terlemiştim. Sonra sikimi aldım amının kenarlarında gezdirmeye başladım deliriyordu askım sakın sokma diyordu tamam dedim arkadan yapalım mı dedim tamam kocacığım yapalım dedi yüz üstü yatırdım ve arkasına geçtim arkasını yalama başladım fena halde dağılmıştı sikimi hafiften sokmaya başladım askım çok büyük girmez diyordu benimki 19 cm neyse yavaş yavaş bastırmaya başladım acıdan kıvranıyordu sonra sonuna kadar soktum ohhhhhhhh diye bağırıyordu ki dur birtanem dedim sus dedim sonra gidip gelmeye başladım fena halde sikiyordum çok geç boşalıyorum o boşaldı ama ben hala tık yoktu....telefon geldi neredesin diye kıza sonra gitti 1 ay sonra bazı nedenlerden dolayı ayrıldık...5 aydır hiç sikişmedim fena halde azdım bayanlar sizi bekliyorum. Artık kadın sikmek istiyorum, ne olur bana verin götünüzü amınızı, yalvarırım.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

2 Responses to “Başörtülü sevgilimi fena becerdim”

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil