Oteldeki temizlikçiyi domaltıp siktim

Selam ben Haktan. Askere gitmeden önce Bodrum'da bir otelde çalışıyordum işlerimiz yoğun olduğu için bizim şef beni Nerminın yanına gönderdi yardım etmem için Nerminda hep rüyalarımı sùsleyen kadındı 1.75 boylarında balık etli beyaz tenli bi kadın 27 yaşında ve 2 çocuk annesi neyse konuya gireyim ben Nerminın yanına gittim ben geldim dedim hoş geldin dedi yardıma başladım ben yatağın çarşaflarını değiştirirken oda yanıma geldi biraz muhabbette ettik Nermine söyledim dedim Nermin ya bu bizim katçı duygu teknik servisten birisiyle çıkıyor dedim olabilir dedi ama duygu evli degilmi dedim olsun dedi ama şunuda sana söyliyim dedim ilişkiye giriyorlar dedim öyle daha heyecanlı daha güzel dedi vay dedim amına koyayım benimde öyle bir şansım yokki öyle birisi karşıma çıksın dedim neden olmasın dedi etrafına bak görürsün dedi bende senden başka etrafımda kimse yok dedim biz birlikte olalımmı dedim o an kalbim duracaktı olur dedi onu banyoya çektim kimse görmesin diye otel prensiplerine göre temizliği yapılan odanın kapısı her zaman açık olmalı Nerminı al acele çektim banyoya ve dudaklarına yapıştım birbirimizi somuruyorduk resmen göğüslerini açtım ve o büyük göğüsleri sütyenden kurtarıp yalamaya başladım Nermin ahhh ıhhh inlemeye başladı ben daha bisi yapmamışken ve pantolonunu aşağı indirdim kilodunu indirdim kabak gibi amı karşımdaydı ve amına yumuldum amını resmen emiyordum Nermin dedim eline tükür ve tükürüğünü amina sür o yeni tıraşlanmış amına tükürüğünü sürdü bende yalayarak başladım tükürüğünü yutmaya ahhh kocacım dayanamıyorum sok artık diyordu bende acele etme dedim şahlanmış yarrağımı çıkardım üzerine tükürüğümü sürdüm ve Nerminım sikimi emmeye başladı 2 dakika yaladıktan sonra dayanamadım ve ağzına boşaldım bütün spermlerimi yutmuştu o an tekrar eliyle sikime 31 çekmeye başladı sikimin kafasını biraz emdi ve ayağa kalkıp yine şahlanan yarrağımı o kabak gibi amına soktu ben kalcalarından tutup git gel yapmaya başladım bi yandan da parmağımı göt deligine sokuyordum öyle bi inliyorduki anlatamam ve amına hızlı hızlı vurmaya başladım ıhhhh hadi kocacım karını sik parçala diyordu ben de aynen öyle yapıyordum hem 19cm yarrağımı Nerminımın amina köklüyordum bi parmağımlada götüne git gel yapıyordum ve dudak dudağa ağzımızdaki tükürükleri yutuyorduk ben gelmeye başlıyodum mg3 gibi amına saydırıyordum amına hızlı hızlı sokmaya başladım ahhh hadiii kocacım karını parçala diyordu bende birisi gelmeden biricik Nerminımın amina boşaldım sikimi ağzına aldı sikimde kalan meniyide emdi ve tekrar Nerminımla işimize devam ettik. Artık ne zaman canım isterse Nermin'i inlete inlete sikiyordum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

2 Responses to “Oteldeki temizlikçiyi domaltıp siktim”

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  2. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil