İlkokulda kızları siktim

Selam ben Kenan 8.sınıf öğrencisiym. Anlatıcağım olay okulun 2.döneminde yaşadım. şimdi birgün yine herzamanki gibi okula gittim müdürn konuşmaları felan içeri girdik sonra sınıflara herkes sıralarına oturdu bende sınıfın en güzel en sexi kızıyla oturuyorum tabi buda çok hoşuma gidiyo neyse işte birinci ders ikinci ders geçti üçüncü derste beyza eteğini iyice açmış bide bacak bacak üstüne atınca beni tam anlamıyla tahrik ediyordu resmen gel beni elle diyodu sonra dördüncü derste yine aynı şekilde oturuyordu sonra elimi yanlışlıkla bacaklarına felan çarptırıyodum gülüyodu benim güzel bi bilekliğim vardı beyza bana versene dedi sen bana karşılığında ne vercen dedim oda gözüyle bacaklarını gösterdi ama bacakta ne bacak görmeniz lazım bide siyah çorap giyince...sonra birden şaşırdım nasıl yani felan dedim istemiyosmun felan dedi istiyorum istiyorum dedim elimi baldırlarında dolaştırıyodum oda zevk alıyodu belliydi sonra zil çaldı keyfim yarrıda kaldı devamını istiyosan okul çıkışında beni tuvalatin önünde bekle dedi sonra çıkış zili çaldı tabi bende kaçırırmıyım hemen tuvalete gittim herkez çıktıktan sonra beyzada geldi tuvaletin içine gir dedi girdik ilkte ben beyzanın heryerini okşadım sonra birdeen dudaklarına yağıştı hiç bırakmıcakmış gibi birazda ısıryor gibiydi öpüşürken bende alttan eliyodum sonra şeyini görmek istiyorum dedi açtım biraz okşadı sonra azına aldı beş dakka felan yaladı sonra bende amını görmek istiyorum dedim açtı bende 10 dakka felan yaladım yavaş yavaş inliyodu sonra eteğini iyice çıkartıp sikimi götüne dayadım tabi bilirsiniz 14 yaşında bi kzın götü daracık olur zorla girdi gidip gelmeye başlamıştım bağırıyodu sonra önünü döndürdüm amına dayadım zorla girmişti artık daha çok bağırıyodu ben siktikcee oda sik beni sik beni diye bağırıyodu sonra azına boşaldım eteğini giydi çorabını felan giydi bende tabi doyamamıştım birazdaha yiyiştik her yerini elliyodum öpüyodum artık okulda nerde boş yer olursa orda yiyişiyoz :D Yakında sikeceğim orospu liseliyi.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

3 Responses to “İlkokulda kızları siktim”

  1. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  2. Genç kızlar arayın yada yazın sanal real farketmez 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  3. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil