Eve gelen anketörü becerdim

Geçen hafta kapı çalındı.Önce umursamadım.Banyoma devam ettim.Sonra birkaç dakika içinde kapı tekrar çalınınca sinirlendim.Bornozumu giyinip banyodan çıktım.Kapıyı hışımla açtım.Ne var ne istiyorsun diye bağıramdan çarpıldım.Aman Allah'ım o ne kadar saf, temiz bir güzellik.Çok tatlı sarışın, incecik, narin bir bebek duruyor karşımda...
Anket yaptığını, katılmak isteyip istemediğimi sordu.Ben de buyrun içeri gelin, içeride yapalım, bu halimle kapı eşiğinde üşütmeyeyim, hem siz de soluklanırsınız dedim.
Kız tedirgin oldu, çekindi gelmek istemedi.Ama askeri kimliğimi gösterince güveni geldi ve içeri girdi.
Karşıma oturdu ve sorularını sormaya başladı.Benim ise ağzımın suyu akıyordu.Ben hatunu kesmekle meşguldüm.Ara ara da bacaklarımı açıp bornozdan sikimi göstermeye çalışıyordum.
Hikayenin devamını okuma için lütfen yorum yazarak istekte bulununuz.

Sonraki Kayıt

One Response to “Eve gelen anketörü becerdim”

  1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil